Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 19:09:48 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15644 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Sindi linn, 59 Pärnu-Tori tee lõik 4// 
Abiturientide park// Kooli park// Kooli tänav L2// L3// Pioneeride 
puiestee// Pärnu maantee L2// Raudtee park P2// Ringi tänav L1// L2// 
Tööstuse tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Sindi linn, Kooli tänav L2// 
Tööstuse tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Sindi linn, Kooli tänav L2// 
Tööstuse tänav, Pärnu maakond, Tori vald, Sindi linn, Kooli tänav L2// L3// 
Pioneeride puiestee// Pärnu maantee L2// Tööstuse tänav (Tänav, Isevoolne 
sademeveekanalisatsioon, külmaveetoru, Tänavavalgustus) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26884512>  (menetlus nr: 
390793), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister